אירועי דיומא – 29.01.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 20 / מתן גילור

19:00 איחוד בני סכנין-הפועל אשקלון – שידור בערוץ 5 לייב (58). משחק חשוב מאד לשתי הקבוצות. סכנין איבדה גובה וירדה למקום השביעי, אחרי ההפסד 1:2 למכבי ת"א, מה שמוציא אותה ממקום בפלייאוף העליון. אשקלון מתחת לקו האדום, אך רק 2 נקודות מהמקום ה-10. צפוף שם בתחתית.

אליפות אפריקה – רבע הגמר / רועי ויינברג:

*המלצת צפייה* 18:00-הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו-גאנה (ספורט 5). קונגו סיימו במקום הראשון בבית ומציגים בטורניר את ג'וניור קבנגה הנהדר, היום באסטנה ואחד השחקנים עם השמות המגניבים ביותר בכדורגל. היום הוא מלך השערים של המפעל עם שלושה כאלו ובכושר טוב, והנבחרת של אברהם גרנט תנסה לעצור אותו. לגאנה יש הגנה חזקה שספגה רק שער אחד כל הטורניר, והמשחק הזה יכול להתפתח למשהו נהדר.

21:00-מצרים-מרוקו (ספורט 5). מצרים לא ספגה שער אחד כל הטורניר ומשחקת כדורגל יעיל. פעמיים 1-0 ותיקו מאופס אחד, פשוט ועובד. מרוקו, לעומתם, הבטיחו עלייה והפסידו לקונגו בצורה די משכנעת (3-1), מה שהופך אותם לאנדרדוג המובהק במשחק הזה.

לה ליגה – מחזור 19 / רועי ויינברג:

13:00-ריאל בטיס-ברצלונה (ONE). ברצלונה חזרה לנצח ובכושר טוב, כשהיא לא אמורה להתקשות יותר מדי בבטיס מהמקום ה-13, כשהם יחסית באמצע הטבלה ורחוקים מהקו האדום.

17:15-אספניול-סביליה (ONE). סביליה במקום השני ולא הפסידה מאז דצמבר, להוציא משחק גביע מול ריאל. ההתקפה שלהם הבקיעה 14 שערים ב-4 המשחקים האחרונים, ומול ההגנה הבינונית של אספניול (ספגה 26 שערים העונה, מקום טוב באמצע הליגה) הם יכולים להמשיך להרשית. זה יכול להתפתח למשחק עם הרבה שערים.

19:30-אתלטיק בילבאו-ספורטינג גיחון (ONE). בילבאו במקום השביעי ויכולה לסיים את העונה עם כרטיס לליגה האירופית. גיחון במקום ה-18 ויכולה לסיים את העונה בליגה המשנית. יחסי הכוחות ברורים, כשהקבוצה היחידה שספורטינג ניצחה מאז אוקטובר היא אוסאסונה.

21:45-ריאל מדריד-ריאל סוסיאדד (ONE). משחק שסוגר יום נהדר של ספורט. סוסיאדד באה אחרי שחטפה חמישייה מברצלונה (ורביעייה מסביליה מוקדם יותר ב-2017), ומדריד באה אחרי שהודחה במפתיע מגביע המלך. 2 הקבוצות רוצות לצאת מהכושר הרע שלהן, והמשחק אולי יתן הזדמנות לאחת מהן לעשות כן.

בונדסליגה – מחזור 18/ רועי ויינברג:

16:30-פרייבורג-הרטה ברלין (ספורט 2). הרטה במקום החמישי עם שאיפות לאירופה, כשהם מרחק נקודה מהמקום השלישי שמוביל לליגת האלופות. הליגה היא מירוץ דו-ראשי של באיירן ואר.בה לייפיציג כשמאחוריהן הכל פתוח. פרייבורג במקום התשיעי כנראה לא תגיע לאזור של הרטה, אבל היא יכולה להקשות על הברלינאים.

18:30-מיינץ-בורוסיה דורטמונד. מיינץ החביבה במקום ה-11 מתוך 18 ורחוקה מהקו האדום וגם מהכרטיס לאירופה. דורטמונד במקום הרביעי מנסה להשיג כרטיס לצ'מפיונס, ובמפגש בין 2 הקבוצות לשעבר של יורגן קלופ היא הפייבוריטית המובהקת.

סרייה איי – מחזור 22 / רועי ויינברג:

13:30-טורינו-אטאלנטה (ספורט 5). אטאלנטה מרחק 2 נקודות מהמקום הרביעי ועדיין נחשבת לקבוצה שבצמרת הרחבה. כל נקודה חשובה לה והם מראים את זה על בסיס התוצאות האחרונות שלהם. טורינו, לעומתם, באמצע הטבלה ולא יגיעו למשהו משמעותי העונה, ככל הנראה.

16:00-קליארי-בולוניה. משחק בין הקבוצות במקום ה-10 וה-11. הן די שוות ברמתן, אבל זה לא משהו מעניין במיוחד. סתם עוד משחק.

16:00-קרוטונה-אמפולי. אל תתנו לטבלה לבלבל אתכם – למרות שהן במקומות ה-18 וה-17 בהתאמה, 11 נקודות מפרידות בין הקבוצות, יותר מפי 2 מכמות הנקודות של קרוטונה. די ברור מי ירדו לסרייה בי, ובשביל לשנות את זה קרוטונה חייבת שלוש נקודות היום.

16:00-פיורנטינה-גנואה. פיורנטינה במקום השמיני ומרחק 7 נקודות מהרביעי, משהו שאולי יכול להוביל אותה לאירופה בסיום העונה. גנואה, מנגד, במקום ה-15 אבל רחוקה מאוד (14 נקודות) מהקו האדום. היא יותר קרובה למקום השישי מאשר ל-18, ולא תסיים את העונה בזה או בזה.

16:00-ססואלו-יובנטוס. יובה מובילה רק בנקודה על רומא וקשה לראות אותה מאבדת נקודות מול קבוצה כלשהי. במיוחד מול ססואלו מהמקום ה-14 שספגה 35 שערים העונה, הכמות השנייה הכי גבוהה מעל הקו האדום. כשיובה הבקיעה 42 שערים העונה, היא לא תאבד שם נקודות.

16:00-אודינזה-מילאן. מילאן גרייט אגיין? המקום השביעי שלהם והם קרובים מאוד ללאציו שברביעי, כשגם המקום השלישי בר השגה (7 נקודות הפרש בשלב כזה של העונה זה לא הרבה). כשהם 5 מקומות מעל אודינזה קשה לראות אותם מפסידים, אבל תיקו בהחלט אפשרות בהתחשב בכושר הרע של מילאן (נקודה אחת מ-3 המשחקים האחרונים).

16:00-סמפדוריה-רומא. סמפדוריה משתייכת לקבוצת התחתית-אבל-לא-באמת-תחתית של הסרייה איי (מקומות 10-17, כשביניהם מפרידות 5 נקודות ויש מרחק כפול בין המקום ה-17 ל-18), ורומא במירוץ האליפות. די ברור מי צריכה לנצח יותר ותנצח.

21:45-נאפולי-פלארמו (ספורט 5+לייב). פלארמו בדרך הכמעט ודאית לליגה השנייה. כשנאפולי 4 נקודות מאחורי יובנטוס ו-3 מאחורי רומא היא יכולה לקוות לנפילה שלהן ולצמצם את הפער היום עם ניצחון.

ליגה 1 / רועי ויינברג:

16:00-ניס-גנגאן. ניס במקום השני ומפנטזת על אליפות, כשאובדן נקודות הדדי של פ.ס.ז' ומונאקו היום יעשה לה רק טוב. גנגאן במקום החמישי אבל רחוקה מאוד מהטופ 3, כשהיא יותר קרובה למקום האחרון מאשר למקום השלישי. זה מראה לנו על הבדלי הרמות העצומים ביניהן.

18:00-טולוז-סט. אטיין. סט.אטיין טיפה יותר טובה ויכולה לסיים את העונה באירופה, אבל טולוז לא קבוצה שצריך לזלזל בה בבית.

*המלצת צפייה* 22:00-פריס סן ז'רמן-מונאקו (ספורט 5+לייב). משחק הכדורגל המעניין ביותר של היום. מונאקו ראשונה בטבלה עם 48 נקודות וכדורגל נהדר שמציג הרבה כישרונות צעירים, ואילו פ.ס.ז' והכסף הגדול במקום השלישי עם 45 נקודות משלהם. המירוץ לאליפות בצרפת הוא אולי המירוץ המעניין ביותר כרגע מהליגות המובילות באירופה, והמירוץ התלת-ראשי הצמוד ביותר. מונאקו ללא הפסד בליגה מאז נובמבר, פריס עם 10 שערים ב-4 המשחקים האחרונים בליגה וזה כדורגל צרפתי במלוא הדרו. מומלץ.

גביע אנגלי – סיבוב 4 / רועי ויינברג:

14:00-מילוול-ווטפורד (ספורט 1). מילוול הידועה לשמצה באמצע הליגה השלישית ואנדרדוג מובהק מול ווטפורד מהפרמייר-ליג. ווטפורד לא בכושר מדהים, אבל ההרכב המשני שלהם יכול להסתדר עם מילוול על הנייר.

14:30-פולהאם-האל סיטי. קבוצת ליגה שנייה שפוגשת קבוצת ליגה בכירה. האל על הפנים בפרמייר ליג, אבל לא רעה בגביעים כשהם ניצחו את מנצ'סטר יונייטד (והודחו בגלל הפרש שערים) בחצי גמר גביע הליגה. יכול להיות שדרך הגביע העתיק בעולם הם יצילו את העונה.

16:00-סוטון יונייטד-לידס יונייטד (ספורט 1). סוטון היא הסינדרלה. קבוצה לונדונית מהליגה החמישית, הלא מקצוענית, עם איצטדיון עמידה. הם הגיעו לגמר ב-1981 ואולי משם יצא ג'יימי וארדי הבא. הערב הם פוגשים במשחק תחרותי אלופת אירופה לשעבר, כשלידס יכולה לחזור לפרמייר ליג בסוף העונה (כרגע במקום השלישי בצ'מפיונשיפ שמוביל לפלייאוף).

18:00-מנצ'סטר יונייטד-וויגאן (ספורט 1). וויגאן של יאפ סתאם פוגשת את יונייטד היום, כשהקבוצה בה סתאם שיחק כשחקן פייבוריטית ברורה. וויגאן החביבה תנסה להפתיע אבל כל תוצאה שהיא לא ניצחון של יונייטד תהיה סנסציונית.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 16 / מתן גילור

19:25 עירוני נהריה-מכבי חיפה – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). עירוני נהריה יכולה לראות עצמה מאוכזבת אך אופטימית, לאחר שהפסידה להפועל ירושלים על הבאזר. הקבוצה נשרה מליגת האלופות ליורופקאפ, ולכן גם העונה האירופאית שלה עדיין חיה וזורקת. למכבי מאזן זהה, אחרי שהביסה בחוץ את הפועל גליל/גלבוע והיא בהחלט בתקופה טובה יותר, חרף ההפסד המיותר לקרית גת.

19:30 הפועל גליל/גלבוע-מכבי ראשון לציון – שידור משולב בערוץ הספורט (55/555). ראשל"צ ניצחה במחזור הקודם את נועלת הטבלה, שבאה לה בדיוק בזמן אחרי 2 הפסדים במשחקים צמודים. גלבוע בתקופה כל-כך רעה שאשכרה יש תרחיש שהיא תאבק עם קרית גת על הירידה. הקבוצה לא ניצחה מאז המחזור העשירי וגם זה היה בבאזר ביטר.

21:05 הפועל ירושלים-הפועל חולון – שידור בערוץ 5+ (56). מאבק ישיר על המקום השני בטבלה. ירושלים בצפיפות גדולה של שמקחים, אחרי ששיחקו בשלישי ביורוקאפ, בחמישי משחק מוקדם מהמחזור ה-17 וביום רביעי מחכה להם משחק יורוקאפ נוסף, חשוב ביותר. אז נכון שירושלים בכושר טוב עם 4 ניצחונות ליגה רצופים, אבל סביר להניח שהם יבצעו רוטציה וגם שהעייפות תשפיע. למרות זאת, בבית הם הפיבוריטים. חולון התאוששה מההפסד למכבי ת"א עם ניצחון מוחץ על אשדוד, ככה שלגמרי לא מדובר על קוטלי קנים.

 

 

טניס/מתן גילור:

אליפות אוסטרליה הפתוחה – גמר

*המלצת צפייה* 10:30 רפאל נדאל-רוג'ר פדרר – שידור בערוץ יורוספורט (51). הייתי אומר שזה האירוע המרכזי של היום, אבל אני חושב שיהיה יותר מדויק להגיד שזה האירוע המרכזי של חודש ינואר 2017. אחרי טורניר מדהים ורווי הפתעות, אנחנו עדים לשחזור הגמר שלא רבים האמינו שעוד יכול להתרחש. לטעמי, מדובר על שני הטניסאים הגדולים בכל הזמנים. פדרר הוא הפנטזיה. מכונת ההתקפה המושלמת. נדאל הוא העצמה. מכונת ההגנה המושלמת. כדי להתמודד עם פדרר נולד הנדאל וממנו השתנתה האבולוציה של המשחק, לכיוון הגלדיאטורים. לראשונה אי פעם יעלו לגמר מייג'ור שני טניסאים (גברים) עם למעלה מ-30 זכיות בגראנד סלאם. לא משנה מי מהם ינצח, יש פה סיפור ענק.

המשחק יהיה המפגש ה-35 בין שני השחקנים, כאשר המאזן עומד על 11:23 לטובת השור ממאיורקה. את המשחק הראשון ביניהם (מיאמי 2004) ניצח נדאל ואת האחרון (באזל 2015) פדרר. המאזן במייג'ורס עומד על 2:9 לטובת נדאל. על משטח קשה הם נפגשו במייג'ורס 3 פעמים – שלושתן באליפות אוסטרליה הפתוחה, ובכולן ניצח נדאל. פדרר יכול להתנחם בזה שהוא מוביל על דשא ובאולם והולך לו מול נדאל בטורניר סוף השנה, בו, משום מה, נדאל תמיד מפשל. אבל כל זה לא רלוונטי כלל ועיקר למשחק זה.

מה כל אחד מהם צריך לעשות? רפא צריך לעשות בדיוק מה שעשה בחצי הגמר לדימיטרוב. לטחון את חבטת גב היד עם יד אחת של פדרר עם כדורים גבוהים ומלאי ספין. ראינו איך במערכה החמישית הכתף של גרג כבר עייפה והכדורים קצרים.  או אז, הוא התחיל להוריד את הספין והכניס אותם עמוק, וזה פירק את גרג. כמו כן, לנסות ולהאריך את הנקודות. פדרר כבר לא ילד, בלשון המעטה (35 וחצי) והוא יאבד צעד במשחק ארוך. רפא גם צריך להכניס ראשונות – פדרר תוקף סרב שני בצורה שלא קל להתמודד איתה. פדרר מצידו צריך לקצר ולוותר. עד לחצי הגמר, 74% מהנקודות שלו הגיעו בעד שתי חבטות. פדרר צריך להיות אגרסיבי מאד גם במחיר טעויות. ללכת לפינות ולעלות לרשת (אבל לא כשנותנים לרפא כדור גבוה – הוא אשף חבטות ההעברה – זו התאבדות). ולדעת גם לוותר – רפא עלה ל-0:30 על ההגשה? לא לתת 100% בכל נקודות. הגענו ל-30:30 על ההגשה של רפא? עכשיו לתת הכל, כולל ראלים ארוכים, בהם לדחוף את הכדור לגב היד של רפא כמה שיותר, כדי לגרום לו לטעות. ובעיקר, פדרר צריך לא להילחץ. הוא יודע שלרפא טוב משחק ארוך ולפעמים נראה שאם הוא מאבד מערכה בטוב מ-5 הוא כבר לא מאמין שהוא יעמוד בזה פיזית. אז הפעם פדרר צריך לזכור שרפא עבד כמעט 5 שעות לפני יומיים וגם הוא יאבד חצי צעד בחמישית.

אני לא מסתיר את העדפתי לפדרר ואת ההימור שלי על נדאל, אבל בכל מקרה, מי שלא יזכה, שניהם אלופים ענקים, וונרים מדהימים ודוגמה ומופת לכל ספורטאי באשר הוא. אשרינו שזכינו לראות את השניים האלה בכלל ואת המפגשים ביניהם בפרט.

Subscribe
Notify of
374 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פאקו
פאקו
7 years ago

תודה מתן ורועי. חתיכת יום.
במירוץ קאדל אוונס באוסטרליה, זכה הגרמני ניקיאס ארנדט מקבוצת סאנווב ג׳איינט, לפני האוסטרלים סיימון גראנס וקאמרון מאייר. אחלה סיום למירוץ מרובה התקפות.

ori88
ori88
7 years ago

כתיבה נפלאה על גמר הטניס. תודה רבה.
פדרר בקמבק מהאגדות. לחזור אחרי חצי שנה בבית לגמר סלאם ולנצח יריבים ב – 5 מערכות זה לא הגיוני.
נדאל, שכולם (כולל אני) הספידו אותו, מפתיע. לב של אלוף. מציל ענף הטניס מ "עריצות ספורטיבית" של פדרר (בעבר).

אני בעד נדאל.

שווה לקחת חופשה מהעבודה לצפייה במשחק

אהרון שדה
7 years ago

אחלה סקירה שלכם וכמובן אחלה יום 😊
סקרתם הכל בצורה מדהימה.
אם איני טועה נדמה לי שגם גמר אליפות העולם בכדוריד בין צרפת לנוורוגיה יתרחש היום.
המלצת הצפייה שלי.
1. ( ללא תחרות ) פדרר -נאדל.
2. פ.ס.ז- מונאקו.
3. גמר הכדוריד .
בנוסף משום מה יש לי תחושה למשחק לוהט בין מצרים למרוקו.
אתמול באליפות אפריקה לא ראינו רמה גבוה אך כן דרמות.
פאסו בדקות האחרונות מרשיתה פעמיים ושולחת את טוניסיה הביתה.
וסנגל ומאנה מפסידה שוב בפנדלים לקמרון ושוב 5-4 אחרי 120 דקות ללא שערים.
ושוב הכוכב הגדול הולך …מאנה שפיספס את הפנדל המכריע ומצטרף בכך לאובמאיינג ומחרז.
הכוכד הגדול ביותר שנשאר בטורניר הוא כמדומני סלח המצרי ….מה שנותן תקווה רבה למרוקו.

יניב
יניב
7 years ago

אני נמצא במצב מוזר מצד אחד אני פשוט יודע שאין לפדרר שום סיכוי מול נדאל(וזה לא מנחוס ולא עין,במקרה הזה אני חושב כמו מתן שבטוב מ5 אין לפדרר באמת סיכוי) ובאיזה שהוא מקום אני מבואס מראש,מצד שני אני די מחכה למשחק כבר.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

איזה כיף שהנבואה התגשמה ושני האגדות נפגשים שוב. ממש מחזיר אותי 5 שנים לאחור.
לדעתי יהיה כאן משחק צמוד ומופתי. הם יודעים שכל העולם צופה והם יודעים שזו אולי ההזדמנות האחרונה לזכייה בגראנד סלאם (למרות שלגבי נדאל אני כבר לא בטוח). בכל מקרה הם יבואו לתת הצגה.
לי יש הרגשה שהמנוחה של פדרר תועיל לו והוא ינצח אבל כך או כך אני הולך ליהנות מכל רגע

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  אפלטון

כל עוד נדאל לא נפצע אתה יכול כבר עכשיו לרשום את הרולאן גארוס כעוד זכייה של נדאל

מתן גילור
7 years ago
Reply to  יניב

לא חושב. נולה הפייבוריט לדעתי. קרה הפעם והוא לא היה כשיר, אז הודח. בפעם הקודמת שנפגשו בצרפת זה נגמר 0:3 לנולה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מתן לשם שינוי אני מסכים איתך. אני חושב שהטורניר הזה הוא חד פעמי מבחינת נדאל. הלוואי ואני טועה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וכמובן שוב תודה למתן פאקו ורועי שמתחזקים ומחזיקים את אירועי דיומא בשביל הספורט האחר. מגיני החלשים. (וממש שמח שזו לא הפכה להיות פינת הכדורגל כפי שחששתי בתחילה).

IDO
IDO
7 years ago
Reply to  אפלטון

גם אני עם נאדאל אבל זה לא יהיה לו קל. כי פדרר הוא אלוף ענק ומתחרה עצום.

אני חזרתי הבייתה אחרי סופ"ש עם רייב מטורף, ויהיה זמין בבלוג החי, שאחריו אני אכתוב כמה שורות לסיכום טורניר עצום.

קובי
קובי
7 years ago

טוב אחרי המשחק מול דמיטרוב שכמעט עלה לי בבריאות מנסה לבוא היום בלי ציפיות מיותרות.
כן נדאל פייבוריט,קשה להסתיר את זה לאור המאזן אבל הם לא נפגשו בסלאם די ממזמן, וגם מאז הדברים השתנו לשניהם.
רפא לא אותו דבר,לא יעזור,ורוג'ר משחק בסגנון שונה לחלוטין.
אם רוג'ר יצליח לכפות את סגנונו על המשחק יש לו סיכוי לא רע,
אם יצליח להכניס ראשונים באחוזים גבוהים כנ"ל.
לא יודע אם הוא יכול להתמודד עם הפורהאנד של רפא כמו דימיטרוב שהחזיק בסך הכל יפה מאוד את הבקהאנד אבל אני לא חושב שהוא ינסה.
מקווה שאהיה מאושר אחרי המשחק הזה,לא בטוח שאני יכול לעמוד בעוד שובר לב.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  קובי

1+

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  קובי

הבעיה היא שהיסטורית פדרר נגרר אחרי סגנון המשחק של נדאל כשהם משחקים אחד נגד השני. כנ"ל אגב מול דג'וקוביץ' ומארי.
במקרים הבודדים בהם פדרר הכתיב את המשחק (בדרך כלל זה קרה בגמר סבב או כשהוא זיהה שנדאל מתקשה בגלל פציעה או סיבות אחרות) המשחק הלך לפדרר.
הבעיה שלו היא שנדאל נמצא לו בראש – כמו שנכתב בפריוויו המשחק של נדאל "פותח" כדי להתאים לפדרר (אגב – זו אמירה קצת בעייתית, כי נדאל התחיל לשחק הרבה לפני שפדרר פרץ בצורה אמיתית. אני חושב שיותר נכון לומר שהמשחק של נדאל עלה כדי להתאים למשחק של מי ששלטו קצת לפני פדרר – סיום הקריירה של סמפראס, היואיט, סאפין – שחקנים התקפיים שהתבססו על משחקים קצרים ולקיחת סיכונים. יכול להיות שההתאמות הקטנות והשיפורים הנוספים היו כדי להתאים לפדרר, אבל הבסיס הוא הרבה לפני זה) וזה נעשה בצורה מעולה – כל עוד נדאל בריא ויכול להגיע לכל כדור במהירות כמו שהיה עושה בשיאו.
בעיה הכי קלה בעולם אצל נדאל יכולה לשנות את כל התמונה, ועד כמה שהוא חזק מנאלית ובחיים לא יוותר אם פדרר קולט את זה ומצליח לצאת מהקיבעון של המשחק שלו מול נדאל – זה אמור להיות המשחק שלו.
נדאל מצידו צריך פשוט לשחק את המשחק שלו – להיות עקבי במשחק, להתיש את פדרר ולקוות שה-5 שעות יותר שהיו לו על המגרש לא יתנקמו בו.

יותם
יותם
7 years ago

תודה!
תיקון – יאפ סתאם מאמן את רדינג (שאותה עברו יונייטד בסיבוב הקודם). את וויגאן מאמן וורן ג'ויס.

סומסום
סומסום
7 years ago

צודק מתן – אשרינו שזכינו.

סיפור אגדה. תסריט מושלם לשובר קופות הוליוודי, שמתחיל ברגע שהם עולים ביחד למגרש ואז רץ אחורה בפלאשבק. לא אתפלא אם יהיה כזה.

מנקודת מבט של אוהד, הפעם האחרונה שהרגשתי ככה היתה לפני גמר המונדיאל הולנד-ספרד. הטובים יזכו בכל מקרה, וקרויף יהיה מבסוט.

ככה בדיוק היום. ומצדי שהמנצח יזמין את המפסיד להנפה משותפת של הגביע.

טאקי
טאקי
7 years ago

לכל המעוניינים – קישור לשידור של יורוספורט:
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/nadal-vs-dimitrov-rod-laver-arena-live-stream-110250.html

Etayle
Etayle
7 years ago

קדימה פדרר!!!

שחר
שחר
7 years ago

אני בעד פדרר, עוקב אחריו כבר כמעט עשור וחצי ונהנה מכל רגע, אבל אני מלא בפרגון והערכה לנדאל. לא רואה סיבה לא להנות מטניסאי על כזה רק בגלל אהדה לפדרר.
הוא ראוי לזכיה הזאת ואני אשמח בשבילו, בכלל שניהם רק הגבירו את הערכה שלי כלפיהם בטורניר הזה, לתת קמבאקים כאלה בספורט יחידני כה טובעני, להשאר עדיין רעבים אחרי כל כך הרבה הישגים, חתיכת חלל ישאר אחריהם. שמח לראות שיש באתר הזה הערכה לשניהם, כמו שהם עצמם מעריכים אחד את השני, והדיון לא נגרר להקנטות מצד שני המחנות.

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  שחר

+1
מסכים איתך רק לצד השני.
האמת שכל אחד מהם בנפרד לא שווה כמו שניהם ביחד.
מהיריבויות הגדולות והמכובדות בהיסטוריה של הספורט

סומסום
סומסום
7 years ago

אשכרה הגיעו לבושים אותו דבר לנשף.
כולל הבנדנה והנעליים הוורודות.
מרגש.

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  סומסום

Bitch Stole My Look

יניב
יניב
7 years ago

לא התאמץ אפילו נדאל

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר חייב להשיג כמה נקודות בראלי , זה יתן לו עוד יותר ביטחון.

מתן גילור
7 years ago

הרשת מכרה את המשחק! 🙂

Etayle
Etayle
7 years ago

ממש , אבל לא כמו הנקודה של דימיטרוב

עגל
עגל
7 years ago

may the best man win
ותודה לרועי, מתן ופאקו על הדיומא. טור קבוע פשוט מצוין.

ori88
ori88
7 years ago

מתן, לא הבנתי

מתן גילור
7 years ago
Reply to  ori88

בצחוק, היה כדור בנקודה יחסית משמעותית שפגע ברשת ונפל לצד של פדרר.

יניב
יניב
7 years ago

על מנת שלא ייגמר ב3 מערכות חשוב מאוד שפדרר ייקח את המערכה הראשונה אחרת ייגמר ב3

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  יניב

לעולם אל תספיד את השחקן הטוב בהיסטוריה , גם אם הכל נגדו.

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר כהרגלו מוותר על נקודות שהוא לא רואה בהם הזדמנות לשבירה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

נדאל הגיע מחומם. לפעמים דווקא האקסטרא יום מנוחה הזה נותן יתרון לשחקן השני במערכה הראשונה. השאלה מה יהיה מהמערכה השלישית

ori88
ori88
7 years ago

אחוזי הגשה ראשונה של פדרר ? זה מפתח אצלו (כפי שצוין ע"י אחרים כאן)

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  ori88

לא נראה לי גבוה , אבל בינתים הסרב השני שלו מצויין.

טאקי
טאקי
7 years ago

בינתיים זה הולך לפי תכנית המשחק של פדרר – משחקונים קצרים. ההגשה של פדרר עושה את העבודה, אבל גם של נדאל…

טאקי
טאקי
7 years ago

שתי נקודות שבירה!

אפלטון
אפלטון
7 years ago

איזה משחק 🙂 ועוד לא התחיל

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר שבר

Etayle
Etayle
7 years ago

עכשיו המשחקון הקשה ביותר , שמירה על השבירה. גו פדרר

סומסום
סומסום
7 years ago

ה-40-15 עכשיו, וינטאז' רוז'רז'.

טאקי
טאקי
7 years ago

פדרר רוקד על המגרש…

Etayle
Etayle
7 years ago

איזה סרב ראשון אפקטיבי , מדהים.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וואו פדרר לגמרי התעורר. שני משחקוני הגשה על האפס ושבירה

טאקי
טאקי
7 years ago

זה למשל משחקון דילמה של פדרר:
לוותר עליו כדי לקצר ולשמור אנרגיות, או לנסות לשבור את ההגשה כדי להעביר מסר ולסגור את המערכה?

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  טאקי

טוב בעיה נפתרה…

מתן גילור
7 years ago
Reply to  טאקי

מהרגע שרפא עלה ל-15:30 פשוט לוותר.

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  טאקי

חחחח בהחלט. הנקודה הראשונה של המשחקון בדרך כלל קובעת אצלו.

Etayle
Etayle
7 years ago

מה הוא עושה מה???

Etayle
Etayle
7 years ago

וואלה מירקה ניראית במיטבה היום .(בניגוד לפיג'מה בחצי גמר).

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  Etayle

אותה פיג'מה אבל פתוחה לדעתי.

פאקו
Admin
7 years ago

איזה אס למערכה של פדרר.

Etayle
Etayle
7 years ago

1-0 פדרר , שנראה מצויין.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

כמו עם דימיטרוב, נדאל דווקא מופתע מהבק הנד של היריב. צריך לנסות לחשוב מה עושים עם זה. אולי להעז קצת יותר. כדורים יותר ארוכים. פדרר ממש עומד על קו הבסיס להתקיף מוקדם.

מתן גילור
7 years ago

34 דקות למערכה מתאים מאד לפדרר.
נדאל חייב לגרור ל-50+.
בקצב כזה פדרר יכול להיות אפקטיבי גם ב-4 ו-5.

Etayle
Etayle
7 years ago

נדאל קולט את פדרר באמצע המגרש בסרב השני ושם לו את זה בצד.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

נראה לי האוסטרלים בעד רפא.
ואמוס נדאל! שבור אותו

Etayle
Etayle
7 years ago

הרשת החזירה את חובה.

רועי ויינברג
Admin

רפא לוקח את המערכה הזאת

Etayle
Etayle
7 years ago

נשבר 2:0 נדאל במערכה השניה.

טאקי
טאקי
7 years ago

שבירה על משחקון ההגשה הראשון של פדרר

סולי
סולי
7 years ago

יש דברים שלא משתנים

Etayle
Etayle
7 years ago

שמר על המשחקון בשיניים.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

פיו זה היה קשה. השאלה מבחינת פדרר אם לוותר על המערכה או להילחם על כל משחקון.

רועי ויינברג
Admin

יש מצב שבמקום פדרר הייתי זורק את המערכון הזה

יניב
יניב
7 years ago

תמיד הוא כמו שצדי צרפתי תמיד אומר 'ליד' כל עוד זה קשור לנדאל.
כל כך מעצבן

מתן גילור
7 years ago

פדרר נגרר עכשיו לסגנון של נדאל. נדאל שולט במשחק לא בגלל יתרון שבירה (גם, אבל זה לא העיקר), אבל בזה שאחרי שהראשונה היתה בסגנון של פדרר, הוא מצליח לכפות את המשחק שלו.

מתן גילור
7 years ago

להשוואה, בינתיים, פחות משלוש וחצי דק' למשחקון בראשונה ויותר מ-7 למשחקון בשניה.

פאקו
Admin
7 years ago

פד ויתר על המערכה.

ולדי קוגן
7 years ago

פדרר ויתר על המערכה

סומסום
סומסום
7 years ago

המטרה הושגה.
לא יהיה על האפס.
ועכשיו מצדי, חמש מערכות ושבירת השיא של איזנר ומאהו.

יניב
יניב
7 years ago
Reply to  סומסום

ברגע שפדרר לקח את הראשונה זה היה כבר לא על האפס.

טאקי
טאקי
7 years ago

נקווה שלא יחזור כנגדו

מתן גילור
7 years ago

זעתר? מלח? סומסום?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

פדרר ויתר על המערכה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

אבל לא על השבירה..

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר שובר , נדאל עדיין ביתרון שבירה

יניב
יניב
7 years ago

הוא לא רצה להפסיד על האפס

מתן גילור
7 years ago

חצי שעה לחמישה משחקונים. טוב לרפא, רע לרוג'.

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר איבד ריכוז במערכה הזאתי (כמו שקרה לו מול סטטס) מקווה שיצליח להתעשת על עצמו מהר.

מתן גילור
7 years ago

יניב, רוצה שאעצבן אותך או שאתה לא בקטע? 🙂

יניב
יניב
7 years ago

לך על זה

מתן גילור
7 years ago
Reply to  יניב

כבר 11 שנים שרפא לא ניצח את פדרר כשפדרר לקח את הראשונה.
רפא לא ניצח גמר מייג'ור כשהפסיד את הראשונה, מחוץ לצרפת.
עכשיו ברור לך מה עומד לקרות, נכון? 🙂

יניב
יניב
7 years ago

🙁

סומסום
סומסום
7 years ago

מצב שרפא החזיר לו ברייק אחד, כדי להאריך כמה שיותר?
נאאאא.

רועי ויינברג
Admin
Reply to  סומסום

🙁

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  סומסום

אז עכשיו פדרר הראה לו מה זה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מה שאני הכי אוהב בנדאל זה כשגם שהוא מוביל במערכה ביתרון שבירה. וגם בפיגור 40-0 אני יודע שהוא לא יוותר על אף כדור.

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  אפלטון

אחד הדברים שקיצרו לו את הקריירה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  פאקו

ואחד הדברים שלטעמי עושים אותו הגדול מכולם

פומה
פומה
7 years ago

תודנ לכולם ושאלה מה קורה בוונדי גלוב ?

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  פומה

למי אכפת?
כמו שנאמר באמריקאס קאפ הראשון, כשמלכת אנגליה שאלה מי במקום השני. ענו לה: אין מקום שני.

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  אפלטון

אתה אומר שמצדך 12 שייטים יכולים לטבוע …
ואתה תסתכל על טניס ולא תלך לעזור או שלא הבנתי….?

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  פומה

אם עץ נופל ביער ואף אחד לא ראה או שמע, האם הוא באמת נפל?
אני בטניס.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

1:1

פומה
פומה
7 years ago

למי זה טוב ?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago
Reply to  פומה

יותר זמן יותר רפא(לכאורה)

Etayle
Etayle
7 years ago

הבננה שוט האגדית של נדאל בפעולה

Etayle
Etayle
7 years ago

והינה המשחקון שלו מסתבך שוב

Etayle
Etayle
7 years ago

לא ייאומן מה שקורה פה

רועי ויינברג
Admin

יש לו איזה 26 אנפורסד ארורס

רועי ויינברג
Admin

קצב של 10 דקות למשחקון מעולה לנדאל

Etayle
Etayle
7 years ago

בשיניים פדרר שמר על ההגשה שלו.

ולדי קוגן
7 years ago

משחקון לפנים

סומסום
סומסום
7 years ago

איזו נקודה חשובה. לפני שהמים מציפים הכל.

סומסום
סומסום
7 years ago

הימור זריז:
4 או 5 מערכות? לא חשוב למי.

רועי ויינברג
Admin
Reply to  סומסום

5

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  סומסום

תחושתי גם.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

פדרר משחק נהדר. כל הכדורים על קו הבסיס

פאקו
Admin
7 years ago

איזו נקודה נהדרת

ולדי קוגן
7 years ago

יששששש!!!

Etayle
Etayle
7 years ago

ואם אתה לא מבקיע אתה סופג

ולדי קוגן
7 years ago

סוף סוף משחקון על האפס

פאקו
Admin
7 years ago

וואו.

סומסום
סומסום
7 years ago

כשהאייסים ככה נופלים לפדרר…
כמו שלברון חוזר לקלוע מה-3 בפיינאלז. הלו, בגילך?

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מה שבטוח, השאלה שעלתה קודם לגבי פדרר ב0:3 לא תעלה עם נדאל. אני אומר שהמערכה הולכת לשבור שוויון.

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  אפלטון

באמת שלא יודע מאיפה הביטחון של כולם נגד פדרר, הבקאנד שלו עושה דווקא את העבודה , הפוראנד עושה בעיה , אם הוא מאפס את הידית אז הוא ממש לא נופל מנדאל.

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  Etayle

סתם האוהדים של פדרר בטקטיקת ה'אנדרדוג'. לברון סטייל

I.P
I.P
7 years ago

וואו, פדרר. יש לו במשחק פתאום רגעים שהוא חוזר בזמן 7 שנים. איזה עילוי

אפלטון
אפלטון
7 years ago

משחק וינטג'. תענוג

פומה
פומה
7 years ago

אני מקוה שלא יחל מבול באוסטרליה ויפסיק פתאום את המשחק …

סומסום
סומסום
7 years ago

כמה הנקודה הראשונה של הסט היתה קריטית.

יונתן שגב
יונתן שגב
7 years ago

איזה משחק!
יש גם איזה יתרון או שתיים בבגרויות…

יונתן שגב
יונתן שגב
7 years ago

מצד שני אני אמור לשבת עכשיו וללמוד, אבל אי אפשר לוותר על הופעת הענקים הזו.
את זה אי אפשר להשלים אח״כ

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מתי הבגרות?

רועי ויינברג
Admin
Reply to  אפלטון

אם אני יכול לעזור איכשהו (שמיניסט כרגע) דבר איתי

יונתן שגב
יונתן שגב
7 years ago
Reply to  אפלטון

מחר…
זה יום חופש לפני.
ואני בסדר, תודה. במתכונת קיבלתי 94 ומרגיש יחסית טוב גם לבגרות.

Etayle
Etayle
7 years ago

הפוראנד מתחמם. עכשיו להכניס תראשונים ולעשות הגש ורוץ לרשת.

עגל
עגל
7 years ago

פדרר זו מרצדס ישנה ומתוחזקת היטב. בנויה כמו טאנק וממשיכה לנסוע

Etayle
Etayle
7 years ago

אחד מהדברים היפים בעולם זה הפורהנד של פדרר.

ולדי קוגן
7 years ago

ענק

Etayle
Etayle
7 years ago

עוד שבירה של פדרר . מגיש למערכה. (הרמה שלו במערכה הזאתי מדהימה).

מתן גילור
7 years ago

אני בעד שאם המשחק יגיע ל-2:2 יעצרו ויתנו לשניהם את התואר במשותף. איש מהם אינו ראוי לרדת היום מהמשטח מפסיד.

פומה
פומה
7 years ago

אכן לגמרי .

פאקו
Admin
7 years ago

פשוט תענוג לראות את פד. שירה בתנועה.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וואו, פדרר מושלם במערכה הזו. איזה בק הנד

מתן גילור
7 years ago

ד"א רפא לגמרי בונה את המערכה החמישי. למעלה מ-8 דק' למשחקון האחרון. שווה להקריב על זה מערכה שבלאו הכי היתה בפיגור.

Etayle
Etayle
7 years ago

זה מתחיל להישמע כמו פופ מרדים את גולדן של שנה שעברה.

מתן גילור
7 years ago
Reply to  Etayle

משתדל לנתח אובייקטיבי ככל שניתן.

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  Etayle

וקיירי ולאב נפצעו בכוונה.

שחר
שחר
7 years ago

השופט הזה כבר שנים מופיע כמעט בכל משחק חשוב, איפה מגישים קורות חיים?

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  שחר

האמת שהוא מעולה ביחס לשופטים האחרים. כמעט ולא מורגש

אפלטון
אפלטון
7 years ago

יאללה נדאל!!! שבור אותו

פאקו
Admin
7 years ago

כמה unforced errors של פד במשחקון הזה.

Etayle
Etayle
7 years ago

שעתיים ל3 מערכות , ממוצע של 40 דקות למערכה , סביר מאוד .(אף אחד לא חשב שלזכות בגררנד סלאם זה קל).

סומסום
סומסום
7 years ago

בחמישית לפדרר זה לא יסתיים.

Etayle
Etayle
7 years ago

הרמה של פדרר המערכה השלישית אמורה להספיק לו .

אפלטון
אפלטון
7 years ago
Reply to  Etayle

לגמרי. פדרר משחק פשוט מושלם. כל מכה על הבסיס, בק הנד הכי טוב שאני זוכר שלו. באמת מדהים.
אבל אף פעם אי אפשר לפסול את נדאל

גיא
גיא
7 years ago

אם פדרר לוקח. אני מסופק לעולמי עד ופורש מטניס

מתן גילור
7 years ago

שעתיים ל-3 מערכות זה קצב באמצע. לא מתאים לאף אחד מהם ואף אחד לא יכול להתלונן.

Etayle
Etayle
7 years ago

נדאל הפסיד בכוונה 2 מערכות כדי לעייף יותר את פדרר בחמישית 😉

פומה
פומה
7 years ago

התיאשתי הלכתי לאתר של האוסטרליאן אופן .
אבל הכל שם סטטיסטיקות מהירות הגשה מטרים שרצים במערכה אחוזי טעויות.
ואף אפילו לא מילה אחת על הוןנדי גלוב …

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  פומה

שום דבר לא מעניין. עוד 1200 מייל לסיום אצל הבא בתור (מקום 7) עוד 2300 לזה שאחריו

רועי ויינברג
Admin

אם פדרר מנצח אני עובר לאהוד את קרלייל יונייטד

גיא
גיא
7 years ago

אם פדרר מנצח אני רץ ערום במפגש הופס

Etayle
Etayle
7 years ago

משחקון סופר חשוב . אם פדרר נכנס טוב למערכה אז הכל אצלו זורם יותר טוב.

אהרון שדה
7 years ago

עדיין איני מאמין שפדרר יקח הלוואי ואני טועה.

Etayle
Etayle
7 years ago

מישהו יכול להסביר למה נדאל עומד כזה רחוק בסרב השני של פדרר?

פומה
פומה
7 years ago

ועכשיו ברצינות חושב שפדרר מסוגל להתמודד עם נאדאל ועשה את.שיעורי הבית שלו .
הוא מכסה יותר שטח מנאדאל והגיע בגישה חיובית.
נאדטל נשארבגישה הרגילה שלו .
פדרר הוא זה ששינה והעלה רמה .
שורה תחתונה יהיה מענין אגב הגובה של פדרר מצוין 185 נאדאל 186 אבל פדרר נראה גבוה ממנו מישהו יכול להסביר ?

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  פומה

זה כי נדאל התחיל להקריח.

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  פומה

מבנה גוף. פדרר יותר slim מנדאל וזה יוצר אשליה.
חוץ מזה לפדרר עדיין יש את כל השיער ונדאל כבר מקריח

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  פומה

האלים כיווצו את נדאל

Etayle
Etayle
7 years ago

ממה שראיתי עד עכשיו , נדאל זה שצריך להביא את הפתרונות , פדרר מוביל ושולט גם במשחק(לא אובייקטיבי, אבל מנסה).

אפלטון
אפלטון
7 years ago

הפרשנים ממש רוצים שנדאל ילך יותר לרשת. לא כזה רעיון גרוע. פדרר לא יפסיד את המשחק הזה אז כדאי שנדאל ינצח

גיא
גיא
7 years ago

מתחיל הסיוט

שחר
שחר
7 years ago
Reply to  גיא

בדיוק, מקווה שזו מכה קלה בכנף והמומנטום לא יעבור עכשיו לנדאל למערכה קלה.

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר נשבר במשחקון לא משהו בכלל (הרבה טעויות מעצבנות).

יניב
יניב
7 years ago

טוב כפי שחשבו כולם.בדרך לניצחון של נדאל ב5 מערכות

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר איבד ריכוז לגמרי.

גיא
גיא
7 years ago

אוייי ההחזרות של פדרר

יניב
יניב
7 years ago

חופשי נראה שנגמר לו הכוח

אפלטון
אפלטון
7 years ago

איזה מפגן לוזריות מאוהדי פדרר 😉

פומה
פומה
7 years ago

אם פדרר יפסיד את המערכה הרביעית אני עובר לתמוך בו במערכה החמישית בזמן שיגיש .
ביתר הזמן אתמוך בנאדאל
ולא חושב שיש באמת לנאדאל יתרון אני רק מקוהנשהמשחק יגמר עד מחרתיים …
כי יש לי דברים לעשות.

מתן גילור
7 years ago

חבטות גב היד של פדרר מתקצרות.

סולי
סולי
7 years ago

וואוו

Etayle
Etayle
7 years ago

איזה כדור של נדאל 4:1

סומסום
סומסום
7 years ago

!madre mia que golasso

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וואו נדאל!! ואמוס

גיא ד
גיא ד
7 years ago

אוי לא! אני כבר ראיתי את פדרר לוקח בסיפור מהרגשות… הציפיות כבר עלו לא יודע איך להתמודד עם זה 😦

גיא ד
גיא ד
7 years ago
Reply to  גיא ד

סיפור מהאגדות

גיא
גיא
7 years ago

איזה נקודה של נאדאל

למות
למות
ולהתאבד

Etayle
Etayle
7 years ago

יופי הסרבים של פדרר מתחילים להיכנס.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

מוכן לוותר על אליפות של הלייקרס העונה רק שפדרר יקח את זה!

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  דקסטר

איזו הקרבה

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  דקסטר

גם אני מוכן
(אוהד יוסטון)

סולי
סולי
7 years ago

לא מאמין שאני כותב את זה , אבל:
פדרר בחמש וסימן קריאה על מי הוא הטניסאי הגדול בכל הזמנים.

סומסום
סומסום
7 years ago

ככל שיתקרבו לסוף, זה יזכיר את הוורלד סירייס האחרון.
הקבוצה שחיכתה 68 שנה לאליפות, פגשה את הקבוצה שחיכתה 108.
לא פייר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  סומסום

מה לא פייר ?

בני ישראל הלכו את ההפרש במדבר.

שיקגו. מה גם שלקליבלנד כבר קנו אליפות בענף אחר.

גיא
גיא
7 years ago

מוכן לוותר על שתי אליפויות של לברון (לא באמת…) רק כדי שפדרר יקח את זה

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  גיא

אני די בטוח שגם פדרר חושב ככה

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  טאקי

וגם דוראנט…

עגל
עגל
7 years ago

אני מוותר על שתי אליפויות של ג"ס כדי שפדרר יקח את זה

טאקי
טאקי
7 years ago
Reply to  עגל

גם פדרר חושב ככה

סומסום
סומסום
7 years ago

לטורניר הבא: כרטיס חופשי לגוראן.
יכול להפתיע גם.

גיא
גיא
7 years ago

עכשיו אני מתחיל להיות רציני

אני מוותר על האליפות של הפועל באר שבע כדי שפדרר יקח את זה

Etayle
Etayle
7 years ago

מערכה חמישית.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

הגשות?

ערן
7 years ago

מוכן לוותר על אליפות של הלייקרס כדי שנדאל יקח 🙂

Etayle
Etayle
7 years ago

לפי דעתי(הלא מוצלחת) המשחקון הבא זה משחקוו של טורניר.

גיא
גיא
7 years ago

פדרר מגיש

סומסום
סומסום
7 years ago

ואיפה אתם הייתם ביום ראשון, 6 ביולי 2008?

יאיר
יאיר
7 years ago
Reply to  סומסום

מילואים בחטמ"ר עציון

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  סומסום

אני הפסדתי 3 מערכות ראשונות כי הייתי בדרך. והבטריה של הנוקיה (!) נגמרה מהעדכונים של אחי. או שסתם נמאס לו לדווח.

מתן גילור
7 years ago

למעלה משעתיים וחצי. העייפות תתחיל לשחק תפקיד בקרוב. בטח החל משלוש שעות וצפונה.

גיא
גיא
7 years ago

הפסקת טיפול רפואי לפדרר

Etayle
Etayle
7 years ago
Reply to  גיא

משתמש באותו טריק פעמיים.

גיא
גיא
7 years ago

נדאל מרקד לבד במגרש

יאיר
יאיר
7 years ago

אני מציע תיקו ושיתחלקו בגביע חצי שנה – חצי שנה

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  יאיר

ע"ע 9.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

למי יש מנוע טורבו יותר חזק, לצ'יטת נינג'ה או לשור ממיורקה ?

פומה
פומה
7 years ago

אני מוכן לעשות טרייד על לברון לג*ס תמורת דוראנט רק שנאדאל יקח ..

מתן גילור
7 years ago

זהו. פדרר גמור. אבל טורניר ענק. להצדיע לו.

סומסום
סומסום
7 years ago

אתה שובר את לבי, בחיי.
אם כבר להפסיד אז לרפא.
ומי אמר שיפסיד?
זכור את ה-89-89!

סומסום
סומסום
7 years ago

יואו איזו נקודה קריטית.
התחילו הפנדלים.

Etayle
Etayle
7 years ago

נשבר 🙁

גיא
גיא
7 years ago

שובר את המחשב 🙁

יניב
יניב
7 years ago

לא מביןץהרי זה היה ברור כמו אני לא יודע מה שככה זה ייגמר.פדרר יפסיד במערכה החמישית ובכל זאת בא לי למות.הרגשה מזופתת שמאז הפיינלס לא היה לי.
אלוהי הספורט זנח אותי 🙁 🙁 🙁

דקסטר
דקסטר
7 years ago

אוקיי מעמיס בחירת דרפאט של הלייקרס לא מוגנת רק שפדרר יקח!

אפלטון
אפלטון
7 years ago

ואמונוס!!

סומסום
סומסום
7 years ago

מצטער, לא תורם שום מונדיאל של ארגנטינה.
יש פה אנשים שסבלו וסובלים לא פחות.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יאללה תשבור כבר!

גיא
גיא
7 years ago

אוקיי פדרר מפסיד

אני רוצה את שתי האליפויות של לברון בחזרה ולדקסטר את האליפות של הלייקרס

דקסטר
דקסטר
7 years ago
Reply to  גיא

חחחח
חכה דחפתי גם בחירת דרפאט!
אולי אלוהי הספורט יקח את ההצעה בכל זאת

שגיא נאור
Editor
7 years ago

מהמערכה הרביעית נדאל עבר להגיש כמעט רק לגוף של פדרר, בינתיים זה עובד לו מצוין

ולדי קוגן
7 years ago

זהו פדרר גמור לצערי

דקסטר
דקסטר
7 years ago

זה משחקון האליפות

גיא
גיא
7 years ago

זה משחקון האליפות

דקסטר
דקסטר
7 years ago
Reply to  גיא

אבל למה להעתיק??? 😀

פומה
פומה
7 years ago

.יש פה כאלה ליצנים באתר …שסתם אומרים ולא באמת מוכנים להקריב…
אני מוכן לותר על ההעפלה לאורסט ורק שנאדאל ייקח בעצם אורסט פלוס קיי2 ומותר על קנית יאכטה והשתתפות בוונדי גלוב הבא !

דקסטר
דקסטר
7 years ago
Reply to  פומה

אתה חתיכת פראייר זה מה שאתה

גיא
גיא
7 years ago

הוא לא מצליח לקחת אני משתגע

סומסום
סומסום
7 years ago

מקווה שאתם גם נהנים.
treasure the moment

גיא
גיא
7 years ago

זה כבר היה לו על השולחן אני משתגע

Etayle
Etayle
7 years ago

פדרר קרוב כל משחקו של נדאל ואיכשהי זה בורח לו.

יאיר
יאיר
7 years ago

לדעתי פדרר מוותר על המערכה כדי לשמור כוח להמשך

דקסטר
דקסטר
7 years ago
Reply to  יאיר

אתה אומר מוותר על המערכה הזו כדי שיהיה לו כוח לרולאן גארוס?

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  יאיר

מההה???

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  יאיר

ברור לווימבלדון…

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  יאיר

טוב, בווימבלדון זה לא כוחות.

יאיר
יאיר
7 years ago
Reply to  יאיר

אנחנו לא בקטע של לצחוק על זה עדיין?

שגיא נאור
Editor
7 years ago
Reply to  יאיר

חחח איזה קרועים

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  יאיר

יאיר, נEבר נבר נבר

לא נצחק על זה

סולי
סולי
7 years ago

קוראים לי מחסום פסיכולוגי- וזה לא קשור לגיל, לפדרר היה את זה תמיד מול נדאל

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  סולי

🙁

שחר
שחר
7 years ago

שבירה אחת והמשחק נפתח שוב, קצת אופטימיות חבר'ה

גיא
גיא
7 years ago

רפא מוותר בהגשות של פדרר, מה שחשוב לו זה רק לשמור על שלו

סומסום
סומסום
7 years ago

ואחרי זה, אתם עוד רוצים שושלת עם בלואו אאוטים של 40 פור, וסוויפים ברצף?

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יאללה קח את הנק' הראשונה כבר!

דקסטר
דקסטר
7 years ago

גדול!!

ולדי קוגן
7 years ago

אם הוא לא שובר עכשיו זה נגמר

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יששש!! קדימה קדימה!!

דקסטר
דקסטר
7 years ago

פספוס

דקסטר
דקסטר
7 years ago

נווווווווווווווווווווו

סומסום
סומסום
7 years ago

!never underestimate

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  סומסום

Kermit Washington punch…

ולדי קוגן
7 years ago

יאללההההההה

Etayle
Etayle
7 years ago

ווואוווו

גיא
גיא
7 years ago

יששששש

דקסטר
דקסטר
7 years ago

איך אומרים ואמוס בשוויצרית??????!?!

I.P
I.P
7 years ago
Reply to  דקסטר

שנל!!!

סולי
סולי
7 years ago

הנה הואאאאא

דקסטר
דקסטר
7 years ago

לא להוריד את הרגל!!!

Etayle
Etayle
7 years ago

על האפס

סומסום
סומסום
7 years ago

אני חושש לבריאותו של מתן.
השמע קול.

ולדי קוגן
7 years ago
Reply to  סומסום

אני חושש לבריאותו של גור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  סומסום

אם הוא שרד את הקיזוז..

שחר
שחר
7 years ago

תנו כבוד לאוהד היחידי של פדרר שנתן שלא הספיד אותו בתגובות האחרונות.

מתן גילור
7 years ago

המשחק ארוך מדי. 44 דק' בתוך החמישית פדרר כבר היה חייב להוביל שבירה כדי לקחת.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יש!

צריך לעלות שוב כמו אריה למשחקון הבא! חייב לקחת אותו

גיא
גיא
7 years ago

אומרים אלה בפתח ALE

רוגר צועק לפעמים אלה זה בצרפתית

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  גיא

אלה אלה טרה ביאן
אריבה נאדאל.

Etayle
Etayle
7 years ago

בינתיים כל משחקון של נדאל פדרר הגיע לשבירה , גו פדרר

אפלטון
אפלטון
7 years ago

מזל שפדרר לא וותרן כמו האוהדים שלו.
יאללה נדאל עכשיו זה יהיה יותר מתוק. ואם אפשר בשובר שוויון

סומסום
סומסום
7 years ago

אם זו עדיין הרוח של 2016, וכל הדברים הבלתי צפויים קורים –
אז פדרר על נאדאל ודווקא בחמש.

סולי
סולי
7 years ago
Reply to  סומסום

נכתב בתגובה 133..לא לקחת קרדיט, אני מבקש

דקסטר
דקסטר
7 years ago

אלהההההההההה

אפלטון
אפלטון
7 years ago

אווו 30:0, לא נעים בכלל

דקסטר
דקסטר
7 years ago

עוד עוד

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יאללה תקוף את ההגשה השניה

ולדי קוגן
7 years ago

יאללהההההההההה

Etayle
Etayle
7 years ago

3 נקודות שבירה לפדרר

שחר
שחר
7 years ago

וואו 3 נקודות שבירה בבקשה אל תפיל את זה

מתן גילור
7 years ago

וואו. מאד לא אופייני לרפא כפולה עכשיו.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

לא לתת לו נק'

אפלטון
אפלטון
7 years ago

עכשיו שנדאל יקח הפסקה מנטלית. הוא נראה לא בםוקוס

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  אפלטון

שניהם בשיא הפוקוס.
אלה המלכים.

מתן גילור
7 years ago

רפא מדהים. ווינר ענק. מנטליות עצומה.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

חייב לקחת את הנק' הזאת! חייב!

גיא
גיא
7 years ago

איזה החזרה הזויה

פאקו
Admin
7 years ago

אוי באמת

אפלטון
אפלטון
7 years ago

ואמוס! 40:40!

סומסום
סומסום
7 years ago

OMG

סולי
סולי
7 years ago

איזה ראלי..

פאקו
Admin
7 years ago

איזה ראלי פסיכי.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

איזה נקודה של פדרר. קלאסי

ip
ip
7 years ago

יא אללה!!!

דקסטר
דקסטר
7 years ago

וואו!!!!!!!

דקסטר
דקסטר
7 years ago

קח את זה כבר יא מניאק

פומה
פומה
7 years ago

מוכן לותר על המשך שילטון הליכוד .
ולטובת נאדאל מסכים להדחת ביבי ולהעמדתו למשפט
אבל זהו עד כאן!

דקסטר
דקסטר
7 years ago

נו בחייאת פדרר אתה שובר פה את הופס קח את זה

Etayle
Etayle
7 years ago

מגיש לטורניר!!!

ולדי קוגן
7 years ago

אלללללההההההההההה

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יששששששששששששששש

פאקו
Admin
7 years ago

ייסס! הוא מגיש לאליפות!

גיא
גיא
7 years ago

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

סומסום
סומסום
7 years ago

עכשיו זה לברון אחרי העבירה, מתפתל על הרצפה.
צריך לשים רק 1.

מתן גילור
7 years ago

מפה לקרדיולוג.

שחר
שחר
7 years ago

לא עומד בזה

אפלטון
אפלטון
7 years ago

שיט! זה הופך למסוכן. שבירה נוספת של פדרר. מגיש למשחק. נדאל בשובר שוויון מה אתם אומרים?

מתן גילור
7 years ago

רפא עם הגב לקיר זאת אמא דובה ששומרת על הגורים שלה.

סומסום
סומסום
7 years ago

אלי אלי, שלא ייגמר לעולם.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יאללה פדרר תעשה נדאל

מתן גילור
7 years ago

אם פדרר יפול פה הוא כבר לא יקום מזה מנטלית.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

אפ פדרר יפול פה אני לא אקום מזה מנטלית..

אפלטון
אפלטון
7 years ago

אתם אומרים את זה כל המשחק. פדרר חזק מנטלית. פשוט נדאל הוא אל

פאקו
Admin
7 years ago

איך לעזאזל זה קרה

Etayle
Etayle
7 years ago

נקודת טורניר

סולי
סולי
7 years ago

מרתק לראות את פדרר היום- משחק מול עצמו ומול השדים שלו…

פאקו
Admin
7 years ago

CP!

אפלטון
אפלטון
7 years ago

לא יאומן. איזה דיכאון.

סומסום
סומסום
7 years ago

היה בפנים.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

בחוץ?

דקסטר
דקסטר
7 years ago

לא מאמין שהחטיא את זה

אפלטון
אפלטון
7 years ago

יאללה נדאל לא גמור!!

סומסום
סומסום
7 years ago

אלה דקות להיסטוריה.
הרבה מעבר לספורט.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

קח את זהההההההה כבררררררררררר

אפלטון
אפלטון
7 years ago

הקהל עבר לצד של פדרר

דקסטר
דקסטר
7 years ago

ישששששששששששששששש

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
7 years ago
Reply to  דקסטר

ישששששששששששזששששששששששש, הגדול מכולם!!!!!!

פאקו
Admin
7 years ago

יייססס??

פאקו
Admin
7 years ago
Reply to  פאקו

יייססס!!

Etayle
Etayle
7 years ago

אגדההה ה

ולדי קוגן
7 years ago

ישששששששששששששששש

עידן
עידן
7 years ago

יששששששששש.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

יששששששששששששששששששששששש

ולדי קוגן
7 years ago

איזה טורניר מהאגדות!!!!!!!

מתן גילור
7 years ago

זה ח"י!!!
GOAT

Etayle
Etayle
7 years ago

נדאל התיש אותו לרולאן גרוס

סולי
סולי
7 years ago

מבקש מכולם לחזור לראות את תגובה 133, הפעם השתמשתי בטקטיקה ההפוכה וזה עבד!!

אפלטון
אפלטון
7 years ago

כפיים לפדרר. איזה עצב בשביל נדאל

ופומה
ופומה
7 years ago
Reply to  אפלטון

לא עצוב לנאדאל הפוך הוא המנצח הגדול באמת.
רק פדרר ניצח אותו פעם אחת על משטח קשה .
זה כל מה שפדרר חלם ורצה לסוף הקריירה שלו .
רק פעם אחת לנצח את נאדאל לפני הפרישה רצה וקיבל.
לנאדאל יהיו עוד הזדמנויות הוא עוד ישאר איתנו די הרבה זמן .

גיא ד
גיא ד
7 years ago

יששששששששששש!!!

ip
ip
7 years ago

איזה רגע… אין מילים

דקסטר
דקסטר
7 years ago

מדהים מדהים מדהים!!

סומסום
סומסום
7 years ago

איפה מתן, מתגובה 151?
יש דברים שהם יותר מנתונים ותחזיות!

Ljos
Ljos
7 years ago

בסוף כל רגע שמח מגיע יום ראשון.

פאקו
Admin
7 years ago

מי האמין שאם זה יגיע לחמישית הוא ייקח (עוד אחרי שנשבר)?

פומה
פומה
7 years ago
Reply to  פאקו

אני

ופומה
ופומה
7 years ago
Reply to  פאקו

כתבתי הוא למד את נאדאל ומבחינתו זה מה שרצה והוכיח

אהרון שדה
7 years ago

עזבתינ מדיכאון לכמה דקות.
ושחזרתי הפתעה .
יששששששששש

מתן גילור
7 years ago

דווקא עכשיו זה המקום לפרגן לרפאל נדאל.
אלוף ענק, ווינר מהסרטים, שחקן אפי שבכל קני מידה. אשרינו שזכינו לשחקן הזה.

דקסטר
דקסטר
7 years ago

הקרב הזה היה קרב להיסטוריה זה לא עוד גראנד סלאם

אפלטון
אפלטון
7 years ago

לגמרי תמונות היסטוריות. מרגש

Etayle
Etayle
7 years ago

Legends

גיא
גיא
7 years ago

מת

פומה
פומה
7 years ago

אסור הי לי להקריב את ביבי..

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  פומה

זה הפרס ניחומים שלי.

ופומה
ופומה
7 years ago
Reply to  Ljos

לא נשארה לי ברירה לחוס …
כשהחרב מונחת על הצואר ….

דקסטר
דקסטר
7 years ago

אוקיי אז דדי, גור, אלי לס, K700 תשכחו מהבחירה בדראפט השנה…

יניב
יניב
7 years ago

יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

סומסום
סומסום
7 years ago

זה גם איתות לקווין דוראנט, לחפש קבוצה חדשה.
אליפות לא תהיה לך בגולדן סטייט!
הכל מכתוב!

ת'אנדר
ת'אנדר
7 years ago

זכינו לצפות בעשור האחרון בתור הזהב של הטניס

גיא
גיא
7 years ago

אני לא אוהד טניס גדול,
אבל גמר שכזה חייבים לראות.
וכל מה שיש לי לומר זה –
וואו!

2 ספורטאים אדירים, ונדירים.
איזו פתיחה נהדרת ל-2017

גיא
גיא
7 years ago

(ואפילו לא הייתי צריך לוותר על האליפות של הקליפרס…)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  גיא

פפפפפפפפפפפפפ

סמיילי

ת'אנדר
ת'אנדר
7 years ago

איזה מבטא מצחיק יש לקוראני, כמו סעדת בכנסת

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וזה היה הקריין של 'החתולים הסמוראים'

סומסום
סומסום
7 years ago

comment image

ופומה
ופומה
7 years ago

חברים תודה רבה לכולם על הסיקור והתגובות אף פעם לא נהנתי כל כך מטניס.
ועכשיו רק שתדעו יש לפדרר אוהד ענק זה שמפרגן לו הכי הרבה שמו רפא נאדאל.
רפא חייב לו תודה על הרגע בו הוא היה על הקרשים ורוזה בא לברך אותו במשחק ראוה באקדמיה שנאדאל פתח במיורקה.
זה היה משחק לפנתיאון ואולי היחיד שבו רפא לא מצטער שהפסיד .
ממש כפי שונוס לא הצטערה אתמול.
אלו שני זוגות אחים בטניס.ולפני שצוהלים ומחלקים פרסים רגע רגע זה לא גמור רוזה .
עכשיו עלית לגמר מול סרינה !

המשגיח
המשגיח
7 years ago
Reply to  ופומה

מת על שניהם. ספורטאים למופת, שתמיד כיבדו אחד את השני

עידן
עידן
7 years ago

איך אני אוהב ששניהם מפרגנים אחד לשני.י

עגל
עגל
7 years ago

יש! יש! יש! כמה מגיע לפדרר.
בעצם הייתי שמח גם אם נדאל היה מנצח.
למרות השם שלו שמעורר קונוטציות שליליות.
שני ענקים, זכינו.
כדי שלא אצא לגמרי דורון:
ועוד אוסיף שלדעתי את ג"ס צריך לפרק

פאקו
Admin
7 years ago

בעניין אחר – מוסיף המלצת צפייה לירושלים נגד חולון. הולך להיות משחק מצויין לדעתי.

trackback

[…] שלי ישב לידי וביקש מדי פעם עדכונים על המצב במשחק. גם כאן באתר הייתה התעניינות רבה במשחק הגמר, כפי שיעידו 373 התגובות […]